Ελάτε στην παρέα μας !

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Αρνούμαι τη Σ Ι Ω Π Η....

Γράφει ο κ. Σπύρος Ντασιώτης  
Καλή Μ. εβδομάδα...!! Αρνούμαι τη Σ Ι Ω Π Η......... Αλίμονό σας Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές...Xριστέ μου είπες..και εξήγησες γιατί...!! 
Και κατάφερες από στόμα σε στόμα ο λόγος σου να διαδοθεί και να οργανωθεί κύμα αντίδρασης εναντίον της βαρβαρότητας που σου ασκήθηκε και υποστήριξης του λόγου σου , όχι μόνο μέχρι την ημέρα της σταύρωσης και της ανάστασής σου , αλλά και μέσα στους αιώνες....! 
Οι συνθήκες άλλαξαν Χριστέ μου , οι κοινωνίες εξελίχθηκαν και τα νέα τώρα μαθαίνονται με το πάτημα ενός "κουμπιού"... Στους δικούς μας καιρούς Χριστέ μου , αν έκανες τον Θεϊκό αγώνα σου για την αγάπη και τη δικαιοσύνη, θα το μαθαίναμε μετά τη σταύρωσή σου , γιατί έτσι θα βόλευε την καθεστηκυία τάξη.... Και κάτι τελευταίο Χριστέ μου για την κοινωνία που ζώ και οι άνθρωποι σε προσκυνούν ....Χριστέ μου την εβδομάδα μνήμης των δικών σου παθών , σταυρώνουν τον άνθρωπο και αποφάσισαν να του το πούν μετά το "θάνατό" του....! 

 Σ. Ντασιώτης ο δικός μου "Σταυρός του Μαρτυρίου" στο πάρκο των ψυχών... Φωτογραφία του Spyridon Dasiotis.

Δεν υπάρχουν σχόλια: